dijous, 1 de novembre del 2012

Setmana 6

EXAMEN 

Aquesta setmana hem fet el primer examen d’aquest curs. Per ser el primer, he de reconèixer que he anat molt tranquil·la i sense aquells nirvis que em solen atacar sempre...suposo que és pel fet de ser un parcial on no t’ho jugues tot com els exàmens finals.

Respecte a l’examen dir que no el vaig trobar molt difícil, algunes preguntes un poc més que d’altres però és normal. L’únic fall que tinc jo amb aquest tipus d’examen, test, es que m’arrisco moltíssim, em costa molt haver de deixar preguntes en blanc...i això ho hauria de començar a rectificar perquè això normalment m’afecta bastant a la meva nota.

Vaig sortir de l’examen bastant contenta però desprès d’escolar na Núria dimecres, em fa dubtar bastant. Estic esperant que publiqui les notes i poder-me llevar aquesta incertesa que duc damunt!

Tic-tac-tic-tac...


CLASSES PRÀCTIQUES 

Dia de pràctiques diferent a la resta... no hem anat a l’aula d’informàtic, com estem acostumades sinó que hem anat a l’aula 8, per començar a endinsar-nos dins el projecte que haurem de realitzar de manera grupal sobre les diferents aplicacions multimèdies.

Primeres expectatives... Boníssimes! Crec que aprendrem molt podent realitzar aquest projecte, això si, durà una feinada...però valdrà la pena! El meu grup de treball està format per: Erika, Natalia i Ana. Són un grup nou per a mi, no he fet feina mai amb elles però tinc la sensació que no tindré cap problema i podrem fer feina agust i això es veurà reflectit en el nostre projecte.

Vàrem realitzar una part més teòrica on na Nuria ens va mostrar un parell d’exemples d’altres aplicacions multimèdies perquè nosaltres ens anessin fent a l’idea, mentre que la segona part de la sessió va anar destinada a la feina grupal, tant per parlar del tema del projecte com del tema del bloc.

En primer lloc, vam deixar el bloc grupal apunt per poder anar introduint el diari de feina. ORGANITZACIÓ: Cada setmana actualitzarà una component del grup diferent, així ens repartim un poc les tasques i tenir-ho actualitzat. Desprès, també en relació al bloc, hem decidit com farem la fotografia que hem d’introduir al bloc. Ara vorem si ens queda tant bé com ho tenim pensat, perquè la nostra imaginació a vegades sol volar pels núvols...

En segon lloc, ja hem començat a parlar del famós treball multimèdia, que tanta por em feia... perquè veia que el temps passava i no sabia ni com començar-lo. QUIN TEMA HEM ESCOLLIT? “Aprenem les lletres”, la veritat es que no ens ha costat gaire decidir-nos per una temàtica. D’aquí endavant a centrar-nos amb les activitats i la manera de realitzar-ho, esperem que quedi un projecte ben profitós.

Que passeu un bon pont!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada