dijous, 11 d’octubre del 2012

Setmana 3

CLASSES TEÒRIQUES
Comencem amb el tema 2, un tema ja enfocat a l'àmbit educatiu, "Aplicació de les TIC als processos educatius". És un tema interessant on es reflecteix els rols que exerceixen els docents i els alumnes en relació a les noves tecnologies, les fases que passen els docents durant l'aprenentatge de l'ús de les tecnologies.

Aquestes darreres fases es relacionen amb el vídeo que ens ha adjuntat na Núria al moodle, "Competències digitals dels professors", que comentaré més endavant i donaré la meva opinió al respecte.

També hem tractat un document bastant complert de Pere Marquès que tracta sobre l'impacte, les funcions, entre d'altres, que exerceixen les noves tecnologies dins l'àmbit escolar. 

Aquí teniu l'enllaç per si el voleu consultar:
http://www.peremarques.net/siyedu.htm


CLASSES PRÀCTIQUES

Seguim amb els tallers pràctics i l'edició d'imatges amb l'editor GIMP, un programa bastant sofisticat que ens permet realitzar i modificar imatges al nostre gust.

El dia d'avui consistia en fer un muntatge, posar les nostres cares a fotografies que podríem trobar per internet. La foto que he escollit per canviar-la ha estat les tres bessones, del llistat de fons que ens havia proporcionat Núria era la que més m'agradava.

En primer lloc, m'he introduit a jo i a poc a poc, a mesura que anava dominant el programa, he anat afegint a les meves companyes de grup a la fotografia.

Voleu veure el resultat? Ha quedat moníssim!


M'agraden els tallers pràctics, els trobo molt útils tant per al nostre temps lliure com per al nostre àmbit professional.
Personalment, el fet d'arribar una mica més tard fa que em costi més agafar el fil conductor de la classe i anar al mateix ritme, però ho acabo solucionant en finalitzar la sessió, no em queda altre...

La propera setmana ens tocarà editar un so...Avera que en surt!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada