dilluns, 24 de setembre del 2012

Quines expectatives tinc envers l'assignatura?

Avui comença el curs i per encetar-ho, comencem amb l'assignatura  “22025-Mitjans i recursos tecnològics en el procés d’ensenyament - aprenentatge en la primera infància”-

És una assignatura que té per objectiu “...que l’alumne sigui capaç de conèixer i utilitzar les eines tecnològiques i les seves possibilitats d’aplicació en el context educatiu adquirint una postura personal crítica i innovadora que enriqueixi la seva experiència i pràctica educativa”, per arribar a assolir aquest objectiu haurem de realitzar una sèrie d’activitats/tallers: bloc, edició d’imatges, sons i vídeos, presentació de power point. Són activitats que requereixen uns coneixements i una sèrie de temps per familiaritzar-nos i utilitzar-ho.

Jo actualment estic fent vàries assignatures de tercer i d’altres de quart curs i, per lo que veig, aquesta assignatura es deuria de realitzar a primer curs perquè hi ha molta gent que no maneja tant aquestes eines i seria molt enriquidor per al seu procés d’aprenentatge. Com per exemple amb el tema dels blocs, hagués estat molt més profitós que des de primer curs haver tingut un bloc i saber-ho utilitzar.

Personalment, tinc un nivell mitjà en relació a les noves tecnologies, encara em falta molt per aprendre i més veient a les meves companyes de quart curs, que només fa falta veure els seus blocs i veure el nivell que tenen. Per aquest motiu, aquesta assignatura em servirà per aprendre dels altres, conèixer nous mètodes per a treballar.

En classe avui hem comentat una mica el programa que durem a terme durant el curs, el que estic més entusiasmada és amb el projecte que haurem de realitzar, una posada en pràctica amb materials multimèdies. D’aquest món no en tinc cap coneixement de com utilitzar-ho, de com confeccionar-ho...res, però trobo que em servirà de molt i tinc moltes ganes de començar-ho a fer.

Estic molt motivada per començar a fer activitats i gaudir amb aquesta assignatura. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada